Zostałam psychologiem dziecięcym, ponieważ fascynuje mnie wrażliwość dziecka i sposób, w jaki patrzy ono na świat i otaczającą go rzeczywistość. Wierzę, że dzieci doskonale wiedzą i rozumieją to, co dzieje się wokół nich, tylko nie zawsze potrafią wyrazić to tak, jak osoby dorosłe. Jestem żywo zainteresowana tym, co zajmuje młodego człowieka, mam łatwość nawiązywania kontaktu z dziećmi i młodzieżą w każdym wieku.

Posiadam wykształcenie ukierunkowane na pracę z dziećmi oraz 5-letnie doświadczenie w diagnozowaniu i prowadzeniu młodych pacjentów i ich rodzin.  Prowadzę diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży, terapię w podejściu TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) oraz opartą na Otwartym Dialogu, konsultacje rodzinne i wychowawcze. Mam też doświadczenie w podejmowaniu interwencji kryzysowych i sytuacjach zagrożenia życia lub bezpieczeństwa młodych osób.

Moją pracę regularnie poddaję superwizji u certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.  Jestem konsultantką Telefonu Zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.

Jestem właścicielką stada szczurów domowych. Uprawiam kwiaty doniczkowe a w sezonie również warzywa i zioła. W wolnych chwilach zajmuje się fotografią analogową i tkactwem oraz wyrobami z gliny i ceramiki.

Umów wizytę

Bezpłatne odwołanie spotkania możliwe jest do godz. 12.00 poprzedniego dnia roboczego.

Kwalifikacje

  1. Kurs I i II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach)
  2. Studia podyplomowe “Podejście oparte na Otwartym Dialogu” (UKSW)
  3. Szkolenia prowadzone przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę:
    • Psychopatologia okresu dorastania.
    • Specyfika rozmowy na temat seksualności i antykoncepcji z dziećmi i młodzieżą.
    • Profilaktyka ryzykownych zachowań seksualnych dzieci i młodzieży.
    • Interwencja w sytuacji przemocy rówieśniczej.
    • Żałoba i strata.
    • Zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży online.

Rozważ wizytę u mnie, jeśli:

  1. jest coś, co niepokoi Cię w rozwoju dziecka- przebiega on znacznie wolniej niż u innych dzieci w tym wieku, wystąpił jego regres lub zatrzymanie
  2. u Twojego dziecka występują objawy, których wcześniej nie było lub coś martwi Cię w jego zachowaniu
  3. Twoje dziecko ma trudności adaptacyjne w związku z nowym etapem edukacyjnym lub ważnymi zmianami w życiu
  4. u Twojego dziecka występują silne i nieadekwatne reakcje emocjonalne
  5. Twoje dziecko wydaje się być smutne, przygaszone, przeżywa silne lęki, podejmuje ryzykowne zachowania
  6. Dziecko prosi Cię o spotkanie z psychologiem
  7. Twoje dziecko doświadczyło czegoś trudnego, co negatywnie wpływa na jego funkcjonowanie i nastrój
  8. przeżywasz trudne emocje związane z rodzicielstwem i procesem wychowania